Thursday 18 October 2012

Melebih-Lebih Pulak Dia Ni

Pernah berhadapan dengan situasi di mana anda berselisih faham ataupun bergaduh dengan kawan ataupun pasangan anda ? Kalau pernah , mesti anda akan lalui episod di mana anda diremove daripada FB ataupun segala apa password yang anda tahu bersama ditukar oleh dia .

Nama anda di dalam telefon akan di delete , tiada panggilan ataupun sms daripada dia dan paling menyakitkan hati dia reject kol anda . Apa perasaan yang anda rasa bila dibuat sebegitu ? Mesti anda berasa marah , sakit hati dan kecewa apabila benda kecik dibesar-besarkan . Oleh itu apakah anda akan lakukan ? Patutkah anda teruskan hubungan dengan dia ataupun apakah cara untuk membalas perbuatan tersebut . Sila beri pendapat anda tentang ini .

Arigato .


7 comments:

  1. Info yang bagus, tumpang bace jom ke blog sy jgk ek :)


    Tak Mungkin Benar

    ReplyDelete
  2. hai sob :D salam kenal.. follow #28 follback ya :)

    ReplyDelete
  3. YAngManja hadir follow blog ini :: #29 di tunggu follbacknya.. salam blogger sob :D nice post :)

    ReplyDelete
  4. susah nk jwb.pnh rsa jgk..sy bt bodo je.mls nk lyn org mcm ni.kejam x?hahha

    ReplyDelete
  5. kalau keras kepala. biaq p ar.. haha

    ReplyDelete
  6. Saya berpendapat, api lawannya air, so, rilex ajala, sooner or later, kalau kita relax aja, dia akan cool dan malu kat diri sendiri, kalau marah or attack balik, sama macam angin+api, makin marak apinya.

    -Crack of www.notakasar.blogspot.com-

    mohon dibenarkan komen dari Anon di sini..

    ReplyDelete
  7. aku rasa baik buat cool je, balas balik? jangan samakan kita dengan dia.. sifat kebudak budakan. belasah saja kalau perlu..kehkeh

    ReplyDelete