Saturday 27 October 2012

Koleksi Cerita Lucah Melayu Hangat

Dengan perlahan Amir pun membuka bajunya lalu mencampakkan bajunya itu di bawah . Dengan pandangan mata yang kuyu dia pun merangkak dengan perlahan-lahan dan mencapai bantal busuknya itu dan mengalihkannya ke bawah . 





Sorry lah . Sengaja-sengaja nak buat cerita gempak lucah yang tak berapa nak lucah . Keyword cerita lucah ni memang sangat-sangat hot so rasanya nak gunakanlah supaya dapat traffic free . Sebenarnya wujud jugak laman web cerita lucah ini . Seperti contohnya serilucah yang banyak menayangkan koleksi cerita lucah melayu hangat ini . Tapi yang peliknya laman web seperti ini tidak di block kenapa ? Lagi satu kan kepada penulis cerita lucah tersebut , saya puji anda kerana jalan cerita anda sangat real ! Tapi sayang kebolehan penulisan anda disalah guna untuk mengarang cerita lucah , kan lebih baik anda mengarang novel dapat jugak buat duit .
Sehubungan itu kepada makhluk-makhluk Allah yang beragama Islam tak payahlah anda semua nak baca cerita-cerita lucah yang tak berfaedah ini . Lebih baik anda baca bahan-bahan yang bermanfaat untuk diri daripada bahan yang boleh merosakkan diri . Kalau rasa tak tahan sangat pergi minta mak bapak anda kahwinkan anda secepat mungkin ya !

No comments:

Post a Comment